Bedriftsnyheter
Hjem / Nyheter / Bedriftsnyheter / Byggeaktiviteter for International Women's Day League

Byggeaktiviteter for International Women's Day League

Om våren, sesongen av utvinning av alle ting, og på denne spesielle festivalen kvinnedagen. Zhejiang Huachen Nonwovens Co., Ltd holdt utendørs gruppebygg.

Rundt klokken 10, en solskinnsdag, samlet alle vennene seg i bondehusmusikken. Vårt parti spilte kraftige utendørsleker, tråkket på ballonger og bind for øynene på folk, noe som gjorde oss fulle av glede. Den varme jubelen fortsatte å ringe. I solskinnet opplevde vi ubegrenset glede sammen, og fylte oss med energi og energi.

Dagens lunsj, vi nøt deilig BBQ sammen! Bordet er fylt med stekt kjøtt, stekte kyllingvinger, kebab og diverse grønnsaker, som alle dufter og får folk til å spise mer! Spis magen full av lykke!

På ettermiddagen kom vi til Chaoshan Scenic Spot for å nyte skjønnheten til Tangmei og Songmei. Når du går i hagen, er plommeblomstringen blomstrende og vakker. Når jeg ser nærmere etter, kan jeg ikke la være å bli imponert over skjønnheten deres, som om jeg var i et eventyrland. Plommeblomstringen i fjellene får folk til å nøle og vil stoppe opp og nyte skjønnheten deres.

Generelt er lagbyggingen denne gangen fortsatt veldig god. Kvaliteten på aktiviteten kan gjenspeile samholdet i teamet. I så fall er teambyggingen vår et godt eksempel. Hele teamet er mer samlet og oppover, vennskapet er utdypet, og arbeidsatmosfæren er sterkere.

*Vi respekterer din konfidensialitet og all informasjon er beskyttet.